Qui som

MISSIÓ

Educar humanament i cristianament els infants i joves.

El Centre Educatiu Cristià La Salle Premià de Mar és un àmbit d’aprenentatge que cerca el desenvolupament integral de l’alumne i la seva incorporació responsable i crítica a la societat.

Fomentem Ia formació continuada i la creativitat del professorat per respondre als reptes educatius amb total professionalitat, sentit d’equip i eficàcia docent. La nostra metodologia es centra en l’alumne/a.

Els educadors exerceixen un paper mediador entre l’alumne/a i l’aprenentatge aplicant els recursos didàctics i tecnològics amb voluntat innovadora i considerant I’avaluació com un instrument valuós per la millora de la pràctica educativa.

VISIÓ

El Centre Educatiu La Salle Premià de Mar vol ser un centre de qualitat que eduqui en valors cristians, atenent la diversitat de la comunitat educativa, amb esperit innovador, utilitzant els recursos de les noves tecnologies i fomentant la formació contínua del professorat.

POLÍTICA DE QUALITAT

L’escola La Salle Premià és un centre concertat a la comarca del Maresme que té implementat un model de gestió per processos, basat en la ISO 9001:2015, que cerca la millora contínua en la qualitat de l’ensenyament.

La Salle Premià té en compte en els seus processos els requisits legals aplicables en cadascun d’ells i vetlla per al seu compliment.

La Direcció de La Salle Premià considera la qualitat un factor essencial per a l’èxit del Centre i entén que cada membre ha de ser responsable de la funció que realitza.

Així doncs, la nostra Política de Qualitat està d’acord a satisfer les necessitats dels i les alumnes i la resta de la Comunitat Educativa, oferint-los uns ensenyaments i serveis de qualitat, cercant la millora contínua.

La Política de Qualitat de La Salle Premià persegueix:

  • Complir la Missió: proporcionar a la societat un servei educatiu de qualitat, que permeti a l’alumnat adquirir els coneixements i les habilitats necessàries dins del marc del nostre Caràcter Propi.
  • Assolir la Visió: ser un centre referent en el nostre context, on el concepte de millora contínua i la tradició pedagògica lasal·liana estiguin present en totes les actuacions i esdevinguin una manera de fer junts i en comunitat.
  • Avaluar els resultats d’acord amb fets i dades objectives per tal de: a) Millorar contínuament l’eficàcia i l’eficiència de les activitats i serveis. b) Garantir la confiança i la satisfacció del client (equip humà, alumnat, famílies, entorn i municipi i societat en general) per la qual cosa el nostre Centre intentarà complir les seves expectatives ara i en el futur.

La implantació i el manteniment del nostre Sistema de Gestió de la Qualitat contempla com a referents:

  • La dimensió personal de l’alumne/a, que implica la satisfacció de les seves necessitats educatives des dels valors cristians.
  • La dimensió familiar, que comporta una relació de confiança amb el Centre per tal de garantir la qualitat del servei educatiu que reben els seus fills i filles.
  • La dimensió professional, que fa necessària la satisfacció de l’Equip Docent i el Personal d’Administració i Serveis.
  • La dimensió social, que exigeix dotar de competències, habilitats i valors a les persones per tal d’incorporar-se a la societat.
  • La dimensió tècnica, que cerca l’acompliment i actualització dels objectius de qualitat i els requisits establerts per l’Administració Educativa.
  • La dimensió econòmica-financera, que implica el compromís de la Direcció en administrar els recursos del Centre per tal de proporcionar la infraestructura necessària per assolir els objectius de qualitat.

La Direcció del Centre es compromet en comunicar la Política de Qualitat a tota la Comunitat Educativa. Aquesta estarà a l’abast de tots els membres a la pàgina web de l’escola i es conservarà com a informació documentada la base de dades documental d’ús intern.

La Política de Qualitat del Centre es revisa per tal d‘adaptar-la als canvis que es produeixen a la societat contínuament. Tota la Comunitat Educativa accepta aquest repte i assumeix la responsabilitat de participar activament en el desenvolupament i millora de la qualitat al Centre, revisant, quan sigui necessari, els objectius marcats per tal de complir la nostra Missió.

Organigrama nominal

DIRECTORA Sra.M.Olga Carte ocarte@lasalle.cat
SOTSDIRECTORA Sra. Marta Mas mmas@lasalle.cat
CAP D’ESTUDIS EI-EP Sra. Núria Rius nrius@lasalle.cat
CAP D’ESTUDIS ESO Sr. Joan Barnich jbarnich@lasalle.cat
COORDINADOR PASTORAL Sr. Jordi Agudo jagudo@lasalle.cat
COORDINADORA PEDAGÒGICA Sra. Assumpta Queralt aqueralt@lasalle.cat
ORIENTADORA Sra. Assumpta Queralt aqueralt@lasalle.cat
CONSERGE Sra. Montserrat Fillol mfillol@lasalle.cat
Sr. Fernando Martínez fmartinezm@lasalle.cat
SECRETARIA Sra. Laura Muñoz lmunoz@lasalle.cat
ADMINISTRADOR Sr. Issac Saiz
isaiz@lasalle.cat
COORDINADOR EXTRAESCOLARS Sr. Josep Ducat jducat@lasalle.cat

 

 

 

Propers esdeveniments
    Calendari
    juny 2019
    dl.dt.dc.dj.dv.ds.dg.
    « mai   jul »
          1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    BLOG La Salle Premià
    BLOG La Salle Premià
    Instagram La Salle Premià
    Instagram La Salle Premià
    COMPRA D’EQUIPAMENT TÈXTIL
    COMPRA D’EQUIPAMENT TÈXTIL

    Ús de cookies

    Aquesta web fa servir cookies per a garantir una millor experiència a l’usuari. Si segueix navegant està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les mencionades cookies i l’acceptació de la nostra política de cookies, faci clic a l’enllaç per obtenir més informació.ACEPTAR